2010. április 18., vasárnap

GUTSHOT CALL 2009.07.15.



Vasárnap olyan délután kettő felé ébredtünk majd egy könnyűnek nem mondható pizzát fogyasztottunk a belvárosban egy olasz étteremben majd ezután vetettük magunkat a habokba. Délután három körül alig ment mindössze pár cashasztal, de a várólistások és mi egy frankó 6max asztalt tettünk ki. Egyből a székben találtam magam és már kaptam is a lapokat. Nagyon tetszik az itteni kaszinós légkörben, hogy minden annyira gördülékeny és tiszta. Nem kell várakozni, nincs ordibálás vagy felesleges handelemzés.. vagy csak ritkán.. Nincs mocsárkezűzés.. Most, hogy végig gondolom senkinek sem jutott eszébe szidni a dealert vagy egy f..ing river sem hangzott el, maximum mindenki magában káromkodik, de tiszteletben tartja a játszótársakat és a személyzetet. Ez hihetetlen lehet a magyar pókeres közegben edződött játékosoknak, de nem kellett messzire mennünk, hogy némi kultúrára leljünk e téren.:)

Az első handem egy öt fontos élővak utáni három megadás, majd én cutoffon egy KQ-val 29-ig éreztem jónak magam és büntetve a limpelőket, egy steelmovenak sem lenne utolsó. Ketten maradtunk partiban oop callozta az emelésemet és egy szép 75 fontos kassza közvetlen igénylői között találtam magam. A flop nem volt rossz, J105 két káróval.. első körben egy 50 fontos emelést tartottam, majd a turn 2-es után hosszú gondolkodás után újra 50et betelt, amit megemeltem 130-ig.. megint ólomlábakon járt az óra, de végül megadta a tétet. Riverre a megváltó 9-es érkezett, de megérkezett vele a szín is. Előttem check, majd én is passzoltam tekintettel a boardra. Nem derült ki milyen lap volt nála, de nem is érdekes. Lényeg, hogy sikerült behúzni.

Egy fekete asszem bahreini srác ellen sikerült csapatnom egy nagyot a rollomon, mikor is SB-ből Q6s-el kiegészítem 5 játékosnál az elővakos handet. Flop Q86. Lol, mi legyen.. chekkelek várva arra, hogy valaki nyisson, erre a D-ben ülő próbál 15 fonttal dominálni mire én visszaküldöm 60-ig és egy meglepő call érkezik középről..hiperlol. Gyanus. Vagy fish vagy monster. inkább fishnek nevezném, mint utólag kiderült, de összességében nem változtat, hogy mit gondolok. :)
Turn 9-es, mire én csekkelek majd ő emel 90-et, amire allinteszem 260Ł-ig és easy callol.. itt már éreztem,hogy baj lesz. Beesett a lyuksora 107offra, ami nem is lenne gáz ha nem egy 700 fontos kasszában kéne javulnom riveren fullra. Next time. A szépen összeépített plusszomat elvitte a fish..:(
A turn allinen utólag túl agresszív, gyakorlatilag feleslegesnek mondható. Annyira veszélyes kártya a 9-es, hogy utólag belátom hibáztam. Túlságosan lendületben éreztem magam, nem volt +EV-s turn shove miután limpelt kasszában check-callt játszott egy bet-raisere.. majd turnon a checkemre elkezdett tüzelni, kérdés, hogy ilyenkor elkell dobni a kétpárt? Háát igen!:)


Közben annyira befeszült az asztalunk, hogy 6-7-en maradtunk és váltani kellett. Danival akadtam össze a következő lényegesebb handben ahol moster potot építettünk. UTG-ből 10ig hívtam 35 káróval, 5 call.. mondom wp.. Flop 367 két treff és egy káró nálam ugye pár+lyuksor+backdoor flushdraw.. de nézzük, mit is tehetünk. Ch-ch után betelek 35ig majd 4 callt kapok.. magamban dübörög az unhappy lol. Turnre megkapom a flushdrawmat egy 8-as formájában, amire 75ig hívok és egy megadót kapok Danitól, mondom mi a fenére callozgat nekem, hiszem ha lapja van akkor mindenképpen egy visszaemeléssel kellene tudatnia velem, hogy fékezzek.. ugye ez lenne a normális.. erre csak húzgálja az oroszlán bajszát a megadásaival. Riverre megjött a drillem, de nem esett egy flös sem. Én betelek 100-at majd hosszú-hosszú gondolkodás után megadja. Fishcall, ez a véleményem. 108 treff volt nála, amit simán eldobathatott volna, vagy turnon ha meggyőzően visszahív és nem vár akkor is megúszhatta volna. Húztam vele egy szépen felépített kasszát, that's it.

1 megjegyzés: