2010. április 12., hétfő

FLAT CALL 2009.07.14


Egy gyors bejegyzés, mert eléggé elhúzódott a HU csatánk Danival ébredés után.. :) Ennek a történetét később ismertetem.

Az este jól sikerült, de egy komoly badbeattel kezdtem. Azért csapok egyből a hh-ba, mivel az előző részben nem volt mit közzé tenni. Az első öt órában volt pár handem amit érdemes leírni.

Előttem kb. 210Ł , 810o-al dealer előtt egyel ülök. UTG+1-ből emel egy aránylag feszes srác 12Ł-ig és egy másik megadja középről így én is megadtam, majd a BB is úgy gondolta, hogy jó lesz. 49Ł van középen.. flop: QJ9 rainbow. Wow mondom magamban, hogy csináljunk ebből pénzt és mi legyen az action floppon. Phil Gordon könyve azt mondja erre a handre,hogy mindenképpen pot körüli összeggel kell nyitni ha előttem mindenki csak passzol.. ez be is ugrott egyből. Ami megváltoztatta a játékot, hogy a nagyvakon ülő checkel, preagresszor nyit 15 fonttal, erre instaallin megy az MP-ben ülő játékos. Magyarul ott ülök egy kétlapos flop sorral és előttem betesznek 180 fontot.. lol. Amit tudni kell az instaallines ürgéről, hogy a feleségével ültek le játszani és borzasztó fura dolgokat műveltek.  Mondom magamban,hogy most fizetek ki egy nagyon gyengén megjátszott K10-et, de arra miért pusholna overbet allint még egy ilyen gyenge játékos is. A magasabb párt kizártam mert nem volt visszaemelés flop előtt ami luxus lenne és nem is annyira trükkös a playa, hogy a D körül ülő valamelyik játékostól esetleg egy squeezt provokálna, egy setre vagy splitre tettem a partit.. a lényeg, hogy allin mentem, és a többi játékos dobott. KK-t mutatott.. well played dude. Mondta,hogy beakarta csapdázni az utg emelőt, és ezért nem raiselt preflop. Turn: A River: 10. El sem hittem, mikor megláttam. Megvolt az első badbeat 450Ł körüli kasszát ajándékozva a póker nevű sportnak. Vannak tanulságos elemei a partinak, de nem játszanám másként később sem. Egyből reload 350Ł-ig és éhesen vártam, hogy találjak valami lapot az egyébként szimpatikus pénzeszsák ellen.

A következő egy órában felküzdöttem magam 550-re ami azt jelentette,hogy egálban vagyok és csak este 7 óra, hol van még a vége. Elég korán érkeztünk aznap és túl voltunk sok partin, röhögésen.

A következő handben, 99-et kapok dealer pozícióban, és az előző handből már ismert trükkös játékos 10fontig emel középről, majd én jövök. Upstairs.. 35-ig.. és körfold majd megkapom a callt tőle. Flop: 7d-5h-3h. Ő Checkel, én betelek 61-ig és Ő instacall. Turn: 9d Loooool. Megjött a lapom, de annyira drawheavy volt a board, hogy nem tudtam örüljek e vagy sem. Kolega instaallin 280fonttal elölről! ??? WTF? 10 mp majd call. Nála 34d. 800Ł körüli kassza, ahol favoritként tettem be a pénzemet. River: Qc. Ship it!! :) Bestackeltem a csávót, illetve csak visszaadta amit előtte bemákolt, nah meg egy keveset. Öröm mámor. Ez már tetszik, ezért vagyunk itt!

Ezen felbuzdulva és az adrenalin túltengés mellett pattantam fel az asztaltól és tettem egy nagy sétát kívül. Mire visszaértem a párocska már nem volt a helyén. Kár értük hiszem zsákolható lett volna továbbra is mindkettő.

Egy órán belül adódott a következő szitu amikor is A8 pikkem van és pozícióból egy 11Ł-os hívásra visszaküldök egy 34-es kupacot, mire kizárólag az eredeti emelő reagál callal. Előtte körülbelül 350font volt, ami mindenképpen bíztató volt. Sokat hezitált, ezért gondoltam,hogy könnyen verhető lesz egy veszélyes boardon. Az asztal ekkor shorthanded volt és az imagem tökéletesen feszes, mivel abban az időszakban is keveset játszottam a lapok hatására. Visszatérve a partira, KK3 rainbow flop érkezett amit a kolega elcsekkelt és természetesen én is elpasszoltam. Bíztam abban, hogy nem fogja elengedni a kasszát legalább egy delayed c-bettel, így többet nyerhetek ugyanis egy AK-t tartok a kezemben, vagy vmi hasonlót. Turnre meg is jött a flushdrawm egy pikk 6os képében. Barátunk betel 40-et majd erre némi gondolkodás után 104-ig hívok vissza és instafoldol. Wp.

Laphalál megint körülbelül vagy egy óráig, de olyan szinten, hogy amikkel játszom, azokat én találom ki magamnak. Megpróbáltam úgy lejátszani fél órát, hogy nem néztem meg a lapomat csakis kizárólag turnon illetve ha eldobták ellenem. Siker! 90Ł plusz abban az órában, természetesen egyszer sem volt monsterem, de a reprezentálások jól mentek.

57 pikkek nálam, és egy 110 fonttal ülő kolega UTG 14-es raisere visszaküldöm 36-ig D-ből. Az asztal ekkor is SH, a srác alapjában véve jól játszott viszont egy halacska ellen backdoor flös ellen veszített egy 400Ł-os kasszát közvetlenül a mi partink előtt így gondoltam tovább feszítem az idegeit és lap nélkül is azonnal reagálni fogok a betjére. Nem is kaptam hozzá rossz lapot, legalábbis sztem az 57 nem rossz. Tehát rr után callt kapok, majd egy A 5 2-es floppon betel, majd allinteszem és A9-et mutatott ha jol emlékszem. Oop remek dolog megadni a visszaemelést meg kell hagyni.. Én megmondtam előre, hogy tele van világbajnokokkal ez a mezőny!:) Mondom lol, még szerencse,hogy itt nem kötelező mutatni allinnnél sem, így ha nagyon gáz szituáció adódik vagy besül egy blöff akkor sem kell égni mint a Reichstag. Erre a turn és a river nekem kedvezett egy 5-ös és egy 7-es formájában. Mikor kimondtam,hogy fullhouse akkor nem akarta elhinni, méltatlankodott egy darabig, de kopogott nagy nájszhendek sora követte.

Így ez a nap is eltelt, körülbelül reggel 7 körül fejeztük be a játékot és az utolsó pár órában érkező lapsivatag már meg sem lepett.

1 megjegyzés:

  1. Örülök hogy elkezdtél blogolni tesókám,jól írsz,jól gondolkodsz,minden adott!Sok sikert ehhez is,várom a bejegyzéseidet!!:)
    GL Coreyyy!!

    VálaszTörlés