2010. április 9., péntek

Első nap az Emp-ben


Visszatérve a tegnapi naphoz. Ez az alvásnak nevezett szenvedés amit előadtunk Danival az többet ártott mint használt, de ami lényeg, hogy félóránként valamilyen zajra felébredtünk és konstatáltuk, hogy ez ha így megy tovább, akkor inkább elindulunk a centrumba. olyan 4 körül meg is untam a forgolódást majd, egy gyors zuhany és irány-surány. Gyalogosan közelítettük meg a belvárost mivel a térkép szerint max 3-4 kili volt és az infók szerint 8 körül indul az igazi játék. Na meg egy jó kis vacsi a kiváló McDonalds egységben, ami a Leicester tér ékessége, ahol állóhelyet is húzni kellett. Baromi nagy meki, sztem a nyugatinál lévőnél háromszor nagyobb volt de bigmek itt is ugyanolyan mint máshol. Nagyon kellett.

Fél nyolcra már az kaszinó épületén belül voltunk, először körbejártuk a kaszinó zugait: elektronikus gépek hada, élő rulett-black jack majd egy elkülönített póker terem. Megmondom a frankót: csalódtam. Tíz asztalos a terem és a három asztalos verseny és mellé három cash ment. A teremfőnök eszkuzálta magát egyből, hogy ma a tube (metró) sztrájk miatt nincsenek szerinte.. Jéé... a helyi BKV elégedetlen, ki gondoltam volna. Feliratkoztunk a várólistára és közben próbáltuk felmérni a mezőnyt. 1/2-es alapon ment a játék mindhárom asztalon és az egyiken volt háromnál több jó playa, akik előtt tornyokban álltak az 5-ös, 25-ös chippek. Első ránézésre látszott,hogy ki az akinek van fogalma a játékról és ki az aki az idejét múlatja.
A játékosoknak a kávé, az üdítő ingyen van, de kötelező borravalót adni. Az ételért fizetni kell, de ha pókerléptékkel nézem akkor teljesíthető, ha nem ezzel a mértékkel akkor irreálisan drága. Dehát ez London az isten áldja meg..:) Hamburgerért meg egy kis krumpliért 8.50Ł-t elkérni.. normálisak ezek??? Nem létező zsidó őseim biztos forgolódnának a sírjukban, ha ezt tudnák. Tény: nem kívántam az ételt miután megnéztem az étlapot. A kiszolgálás egyéb iránt megfelelő, kedves fiatal lányok ugribugriznak az asztalok körül és kellő gyorsasággal hozzák az italokat. Két egzotikusnak mondható lány is feltűnt a terem szegletében akik Ibiza Angel's néven futotta, és mint utólag kiderült fejmasszázst adnak potom percenként 1 fontért..:) No comment. Talán annyit érdemes, hogy a legcsinosabb lányok voltak akiket eddig láttam kint, ennyi legyen pozitívum.

A nációk keveredése az egész városra jellemző. Lengyelek, izraeliek, feketék, sárgák tömkelege. A teremben sem volt másként. Körülbelül 50 percet kellett várni mire megalakult az új asztal ahol helyet foglaltunk és sevenhanded formában el is indult a játék. Ádám jelezte, hogy hamarabb eltud jönni a munkahelyéről, így 22.30 körül itt lesz, várjuk szeretettel. Ádám egy nagyon jó barátom aki itt dolgozik és az Ő felvetésére ékeztünk ide, állítása szerint remek mezőny várható.

Az asztal összetételére pontosan nem fogok emlékezni mert folyamatosan cserélődött a brigád, ss-ek ültek ki-be, nehéz lenne követni. Talán egy-két jellemzőbb figura.. Az első akit megemlítenék egy 160 magas izraeli 30 körüli srác aki inkább versenyjátékos tűnt mint cashjátékosnak és a 100fontos váltásairól híres. Egy fracia állítólag ex-pro aki az Aviation Clubban tolta évekig, aki nem tudná ez a klub Franciaország legnagyobb és leghíresebb pókerterme; jelenleg egy szaklapnak az újságírója. Egy japán fiatal, aki minden bizonnyal nem fortuna istennő miatt nyert, az este folyamán. Tőlem balra egy angol szikla(regular), akinek ömlése volt és amikor partiban volt mindig nyert. Mushroom úr, Ádám barátom és rajtuk kívül még vagy 6-8 ember aki megfordult az asztalunknál.

100bb-t váltottam, a minimum váltás 25bb és a max az 200bb. Ha valaki nagyon nagy stack lesz akkor a maximális beülő az a nagystack felére ugrik fel.(értsd vki előtt 1400Ł van akkor a max beülő 700Ł onnantól) Optimálisnak éreztem a 100bb-s stacket, figyelembe véve,h rajtam kívül 2 ember váltott többért, a többi kevesebbért. Az asztal 5-ös helyén ültem, tőlem balra egy ázsiai, egy ír srác, egy lengyel lány. Jobbra egy ss aki nem sokat játszott, mellette az izraeli tourjátékos, mellett Dani és szinte szembe velem egy jól játszó japán fiatal, így kezdtünk.

Az első handemben KK-t kaptam amit meg is beteltem 14-ig UTG+1ből majd közvetlenül mögöttem egy ázsiaitól megadást kaptam. Flop: A2J rainbow, mondom innen egyenlőre passzívizálom magam, no infó-no risk. ezért ch-ch a játék. Turn: J Én betelek 22-t Ő egyből miniraise.. mondom lol.. és fold. Megvolt az első monster ami meghalt. Mondogatom magamban, hogy ennél jobb kezdést elsem tudtam volna képzelni magamnak.
Körülbelül 10 percre az előző handre AK-ra pillantok le, nah ennyi monstert egy este alatt nem szoktam látni.. szeretem ezt a Londont.:) MP-ből izmozok 10 british poundsig amire az előző emelésem után jelzik, hogy milyen agresszív vagyok.. mondom miért ne? :) Három call és jön a flop: AK9 rainbow, dreamflop. :) ch-ch előttem, én bet 15font, mindenki call. Alakul. Jelezném,h az ellenfeleim ss-t játszottak így 60-100fontig volt előttük. Turn: 8as. előttem ch-ch majd én bet 65-ig mögöttem allincall 50ig, SB allincall 45-ig nagyjából, következő fold.. River:8. Mindenki muckol miután bemutatom az AK-t! :) Szép kassza. Egy A9 kétpár is meghalt, az utólagos elemzések után kiderült. GG.
Újra monstert kapok.. KK. Ez 20 percre az események után.. UTG+1 bet 16-ig, mögöttem a kínai srác aránylag nagy stacckel 37-ig izolál.. körfold.. majd sok gondolkodás után csak call. Dreamflop: Axx, nah akkor hajrá.. value 50font.. egyből dobott a srác.
Egy óra game után 99-re pillantok le, és három limp volt előttem majd úgy döntök, hogy 17-ig raiselek hátulról. Ketten maradunk, pozíción kívülről adta meg a srác és egy 9-es magas szomcsi szivárvány flop érkezik. Ő hív 31-et, gondolkodok, majd lassan és nehézkesen adtam csak meg. Turn semmi vészes, alacsony lap, no flush. Allinmegy 53-al easy call. River:2 Mutatja büszkén,h beesett a 2-es settje, mondom nicehand. Felborítok egy kilencest majd mégegyet.. :D Ezt a partit az izraeli ellen játszottam. Nem vagyok híve a slowrollnak,de most jól esett.

Francia profink emel UTG-ből 12-ig majd egy call előttem, majd én kisvakról AJ offal callolok. Hárman vagyunk és 38 font középen. A93 érkezik két treffel, nincs treffem. Betelek 26-ot elölről, erre installinmegy 230fonttal a francia 50 körüli muki, szinte kidobtam a teremből a lapomat. Erre mutat egy J9-et más színben, mondom lol.. egyszer úgyis elkaplap. Kérdezték, hogy ászt dobtam e, mondtam, hogy nem csak megpróbáltam ellopni a potot. Lol. WP, mondom magamban. Közben már 30 perce Ádám is az asztalnál ül és tolja az infókat a játékosokról, egyenlőre használhatatlanok mivel akikről beszél azok nagy része nem a mi asztalunknál ül.
Kicsit később 66-al emelek UTGből 13-ig, 5en leszünk bent köztük a francia ürge is. Flop: Kd10d2x. Okay, it’s time to represent an AK or something like that. Tehát úgy gondolom AK-m van. Betelek 27-et, francia csóka call, többiek fold. Turn: 5x, én bet 62, ő call. Maradt előtte 110körül. River: 7d én bet 125Ł ő gondolkodik... gondolkodik.. majd fold és büszkén mutat egy treff kettest.. :) Nem bírtam ki, hogy ne mutassam meg a lapomat és a zsetonkopogással majd szétverték az asztalt az ott ülők. :) Wp, mindenkitől. Mondom ez meleg volt és az ürgével ki is elemezzük a patit, hogy ki mit gondolt. Egy párral jött amire nem esett a második, a riverbetet kritizálta, hogy mivel 7-es jött így egy check jobban illett volna a lineba, de mondtam neki, hogy egy blöff előkészítést éreztem a calljaimban és ez volt az egyetlen módja,hogy megnyerjem a partit. Ha river check és Ő bet akkor elkell engednem. Mindegy wp Kori. Tisztelet az asztalnál, ez már tetszik.
Egy óra környékén 88-at kapok CO-ból, majd emelek 15-ig, a francia pro, SB-ről call. Flop: KcJc4h. Ő csekkel, én is. Turn: 6 Ő bet: 16Ł én call. River: 9 no flush. Ő bet 33Ł, én gondolkodás után call. 7es magast tudott előadni. Good call my friend, mondja nekem. Én meg tudom.:)
Ezek után körülbelül hajnal 5-ig ott ültem és szinte nem játszottam. Egy-egy preflop raise, vagy meghalt a lapom floppon és dobnom kellett, de semmi különös. 125bb nyerőben zártam a napot, ami nem mondható rossznak tekintve, hogy első nap volt. Ennél több kell a későbbiekben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése