2010. május 30., vasárnap

LONG RUN 2009.07.17.


Korán keltünk, mivel 11-ig elkellett hagyni a szobát és a csomagokat az utolsó session előtt elvittük a Baker street-i Park Plaza Hotelba, ahol lehetőségünk adódott Ádám révén letétbe helyezni őket. Majd ide jövünk vissza hajnalban játék után és innen megyünk a reptérre.

Közben elfogyasztottunk az ottani tube station melletti pubban, egy borzasztó szarul sikerült steakes hamburgert. Eltöltöttünk a helyen két órát és gondoltam miközben lazítunk bepótolom a blog elmaradásaimat és elküldöm a barátaimnak, de a WIFI nem működött korrektül, így nem tudtam csatlakozni. De ami fontosabb, hogy utólértem magam, aktualizálhatom az írásokat.

Dani sétált egyet és mivel ezeken a helyeken nem lehet dohányozni.. Csak külterületen illetve erre külön kijelölt helyen, így az idő nagy részét az utcán töltötte. Találkozott David “Kitt” Hasselhofal a metromegálló bejáratánál. Nagy felhajtás volt, sok újságíró, kamera.. etc. Neki tetszett a sztori, hiszen nem minden nap találkozik az ember Pakson vagy akár Pécsett sem Kitt sofőrjével.. :)

Miután lemerült a laptop, gondoltam indulhatunk is. Egyik ismerősével összefutottunk a Trafalgaron, majd utána mentünk melózni. Délután 4.30-kor már asztalnál ültem, ilyen sem volt előtte, hogy ennyire korán érkeztünk volna.

A lapsivatag tobább folytatódott, de ami pozitívum, hogy egyre jobban és magabiztosabban játszom meg pozíciókat, könnyebben megtalálom az ellenfél gyengeségeit, türelmesebb lettem, mint előtte. Ami még fontos, hogy megtanultam tisztelni a pénzt. Régen mondtam már ehhez hasonlót, de elkezdtem tisztelni azt amiért dolgozom és végre látom magam előtt azt, ahova elszeretnék jutni. Nem kell álmokat képzelni mögé, abszolút racionálisan látom az utamat a csúcs felé, csak sikerüljön kiülni. :)

Egyetlen parti ami valamilyen szinten megmaradt bennem mikor 99-et kaptam dealerben és a két limpelőt büntetve emeltem 12-ig, majd egy megadás érkezett. Flop: J108 rainbow, ch-ch következett, majd a turn 2-es és a csekkje után beteltem 12-t, amit ő csak megadott. Imádkoztam a river J-t, hogy tudjak megadni, mivel J-re total nem tettem és vmi szutyadékkal evezett bb-ből. Megjött. River J és érkezett is a 28-as bet amit én instacalloltam, majd muckolt a csóka.

Este 9 körül már mikor kezdett az asztal annyira megfeszülni, hogy nem volt játszható playa az asztalnál, akkor sikerült kapni egy szaudi fiatal srácot,a ki sztem volt vagy 160kiló, de baromi jó arc volt és mint kiderült később alábecsültem, jól gondolkodott és nem érdekelte a pénz. Ennek ellenére nem töltötte meg az asztalt chippel, de amikor ő játékban volt akkor én is. Remélem nem tűnt fel neki, hogy miután Ő megadott Én is partiban voltam. Pozícióm volt rajta és mikor nem voltunk handben akkor jól eldumáltunk a fociról, meg a tegnapi Egyiptom-Brazil meccsről. Éjfélre úgy belelendültem, hogy a sivatag ellenére felkúsztam plusz háromszázig. Nagytestű barátom elment, majd érkezett pár részeg (Ádám szerint manager, akik hiába jó üzletemberek nem képesek elfogadni, hogy kártyázni nem tudnak) akik közül Wesley volt a leghangosabb,de tényleg szimpatikusan viselkedett és minden handben bocsánatot kért ha nyert és leszögezte, hogy most tanul játszani. Nem baj, ez drága tanulópénz lesz gondoltam magamban. Az asztal short lett, aminek nagyon örültem és kezdődött is a mészárlás. :) Jól jöttem ki egy pár partiból mivel sikerült kiemelnem mindenkit (elhitettem, hogy most nagyon jön a zsuga, jelzem semmim nem volt szokás szerint) és gyorsan plusz ötszázban találtam magam amivel nyugtáztam is a napot. Már agyaltam, hogy hol találunk taxit, mi lesz a reptéren etc. Cashout hajnali kettőkor és vártam Danit, szurkoltam neki.

Taxi, csomagok felvétele majd indulás Lutonra. Közben megbeszéltük a nap történéseit és megkaptuk a fülest, hogy este jó parti lesz a szokásos vidéki mezőnyben 1000/1000-et játszunk és lesz rajtunk kívül még öt ember. Akkor úgy gondoltam, hogy nem fog beleférni,de végül mint ahogy ezt majd később is olvashatjátok heroikus küzdelemmel részt vettem a játékon, nem is rosszul végezve. Következő bejegyzésemben írok egy összegzést az utóbbi napok tapasztalatairól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése